باهر

الاثنين، 17 مارس، 2014

Win Setup_1_0_beta8


المثل بيقول الصنايعي عدة ههههههههه

مثل صح واجمل عدة ممكن يمتلكة اصحاب صيانة الكمبيوتر فهي كالاتي :-

نسخة ويندوزXP
نسخة 7
نسخة Ghost
نسخة هيرنز 9.7  (ممتازة في عمل الجوست)
نسخة هيرنز 15.2 (اخر اصدار واسرع في اصلاح البادات)
كل دا علي فلاشة واحدة بوت
عايز انزل نسخة ويندوز ومعنديش dvd او cd-rom وحتي لو موجود دلوقتي الدنيا اتطورت وحلت الفلاشات مكان الاسطوانات في تنزيل الويندوز وممكن اي حد ينزل الويندوز بسهولة والموضوع لية مسميات كتيرة ذي

اعمل الفلاشه بوت وثبت hiren + xp + windows 7
طريقة وضع ويندوز علي الفلاشة
شرح تبويت النسخة على الفلاشة وجعل الفلاشة تعمل كانها اسطوانة بوت
الشرح النهائي تبويت xp على الفلاشه بدون مشاكل 

الادوات المستعملة هي

 1- فلاشه ميموري حبذا لو مساحه تكون كبيرة مش اقل من 8 جيجا
   لاننا سنثبت الثلاثه مع بعضhiren + xp + windows 7 + ممكن تضع نسخة جوست 
2- سيدي للوندوز xp   (او نسخة iso ونستعمل برنامج اسطوانات وهمي ) ذي مهنشوف في الفيديو
3- سيدي للوندوز 7    (او نسخة iso ونستعمل برنامج اسطوانات وهمي ) افضل واسهل برنامج هو UltraIso
4- الهرين تكون ملف iso نسحبها من الجهاز .وانا افضل نسخة 9.7 الجوست بتاعها اصدار 11.5 مفهش اي مشاكل
 5- برنامج  WinSetupFromUSB_1-0-beta8

نشوف الشرح فيديو


روابط التحميل البرنامج

http://www.treesfile.com/w8phwzcss529/Win_Setup_1_0_beta8_by_baher.7z.html
http://adf.ly/fH7r4
http://www.linkbucks.com/9cfd9fa8
اعلان 1
اعلان 2

0 التعليقات:

إرسال تعليق

الاعجاب